Přeskočit na hlavní obsah

Vítejte na novém webu

Dobrý den,
vítám Vás na našem novém webu. Připravili jsme si pro Vás mnoho novinek a jsme hrdí, že vám je nyní, po více než roce usilovné práce, můžeme naservírovat na žlutém Scootland podnosu ;-)

Jako jediný scooter eshop máme stav skladu online, naleznete u nás odkazy na servisní manuály, rozšířili jsme také sekci jak na to a přidali možnost podělit se o zkušenosti se skútry na stránce Komunita. Také nabídka zboží nezůstala pozadu a oproti starým stránkám je více než dvojnásobná!

Tak se do toho pusťte! Nové stránky jsou v záběhu, je to jako u skútru, pokud se vyskytne chybka dejte nám o ní prosím vědět. A pokud z toho co najdete máte radost, dejte nám také vědět! Budeme rádi za každou pochvalu a věříme, že budete spokojení a rádi se k nám brzy vrátíte

Scootland team

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Variátory J-Costa

Jako první v ČR Vám představujeme novinku - variátory J-Costa. Jde o naprosto novou konstrukci, ve variátoru nejsou žádné válečky. Převodování zajištují kluzné špalíky které slouží jako náhrada za válečky.

Konečně se nám dostal do rukou první kousek na motor Piaggio 50 a Minarelli 150, můžeme tedy přinést první zkušenosti:

U 150ccm Majesty byl výkonový rozdíl po celou dobu zrychlení cca 1,5ps, výrazný byl nárust maximální rychlosti a to o cca 20km/h. Ještě větší radost ale přišla při přojížďce po silnici, skútr má brutální starty a při stejné maximální rychlosti nižší otáčky a značnou rezervu pro další zrychlení. Projížďka nám opravdu vykouzlila úsměv na rtech.

Mnoho z Vás se ptalo po srovnávacím testu variátoru J-Costa a Malossi Multivar. Tento test připravujeme pro skútr Yamaha Majesty 125 a Piaggio X9 500, v současné době čekáme na dodání dílů a jakmile tu vše bude, test se objeví v novinkách.

Takto vypadá první graf z Yamahy Majesty 150



Jako ochutnávku můžete ještě mrknout na videa na …