Zvýhodněné tuning sady



Připravili jsme pro Vás sady pro úpravu Vašeho skútru. Setupy jsou sestavené na míru pro jednotlivé motory, tj. tak aby vše perfektně ladilo dohromady a bylo dosaženo maximálního výkonu při zachování rozumné životnosti. Cenové zvýhodnění oproti nákupu dílů zvlášť je až 1000Kč!

Sady jsou rozdělené na 2 balíčky, které na sebe navazují i po výkonnostní stránce:

Sport pack 50ccm pro ty, kteří chtějí zústat u objemu 50ccm ale chtějí skútru dát výkonovou injekci. Tato kombinace Váš skútr znatelně a je ideální pro použití do městského provozu kde potřebujeme zlepšit pružnost a akceleraci.
Sport pack 70ccm napomáhá jak akceleraci, tak jízdě do kopce a jízdě ve dvou. Skútr bude mít znatelně větší sílu a hodí se i pro jízdu do příměstských částí, kde potřebujeme také vyšší maximální rychlost pro snadný a rychlý přesun z práce domů nebo do školy.

Sady jsou dostupné pro tyto motory:

CPI, Keeway (Popcorn, Focus, Matrix..)
50ccm
70ccm

Minarelli AC (vzduchem chlazený motor - Yamaha Neos, Malaguti F12 AC atd..)
50ccm
70ccm

Minarelli LC (Yamaha Aerox, Malaguti F15..)
50ccm
70ccm

Piaggio AC (NRG Power, Typhoon..)
50ccm
70ccm

Piaggio LC (Runner, Aprilia SR od roku 2005)
50ccm
70ccm

Peugeot AC (Trekker, Vivacity..)
70ccm

Peugeot LC (Speedfight)
70ccm

Q4T (čínské 4T skútry 50ccm)
70ccm

Sady samozřejmě najdete i v našem eshopu po výběru typu Vašeho skútru. Tato nabídka je časově neomezená. Díly se snažíme držet skladem, v případě objednávání očekávejte dodání ve většině případů v horizontu 1-2 týdnů.  

Komentáře

Pajin píše…
Ahoj mám skůtr Kentoya Sharky 50ccm, a chtěl bych od vás radu zda jít do upravy se sadu na 50ccm nebo rovnou na sadu 70ccm tedy ten variator..nebo zda se vyplati ta sada 70ccm bez sady na50cmm chci invetsovat max 6 000 chtěl bych trochu oživit výkon dokopce a akceleraci..Děkuji

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

PCX: variátor Polini vs Malossi

Podrobili jsme srovnávacímu testu sportovní variátory   Polini Maxi Hi-speed  a  Malossi Multivar . Test byl provedený na Hondě PCX 2017, najeto 7600km. Výsledek se dá použít na všech současných PCX, protože používají shodné motory a to včetně modelového roku 2018, který má jen drobné modifikace, variátor je shodný. Při testu jsme použili standardně dodávané válečky, aby hodnocení bylo objektivní. Oba variátory jsou dodávány včetně kontrastní pružiny. Pojďme se podívat na rozdíly. Malossi používá 6 válečků a dostanete k němu dvě gramáže pro 125 a 150ccm, což se může hodit při nastavení pro laděný výfuk. Polini oproti tomu používá 9 válečků. Výhoda tohoto řešení je teoreticky nižší opotřebení, v praxi zatím nemáme vyzkoušené. Zpracování obou variátorů je na velmi vysoké úrovni. Zajímavý je rozdíl v přístupu k řešení středového čepu. Zatímco Malossi používá samomazné bronzové pouzdro, u Polini jsou dvě gufera a uprostřed pružinka a celý prostor je vyplněný vazelínou. Sofi

Pancéřové brzdové hadičky na míru

Přinášíme Vám velice příjemnou novinku a to prodej pancéřových brzdových hadiček po jednom decimetru. Pancéřová brzdová hadice má teflonové jádro a nerezové opletení. Díky tomu má hadice menší rozpínavost. Páčka mnohem méně pruží, zároveň je brzda mnohem lépe (přesněji) ovladatelná. Hlavní předností je ovšem neomezená životnost hadice a vyšší spolehlivost brzdového systému. Při výměně určitě oceníte i náš návod na výměnu brzdové kapaliny . Návod na výrobu Předem podotýkáme že takto "podomácku" vyrobené hadičky nejsou homologovány pro silniční provoz. A jsou určeny na závodní použití. Pro složení hadičky není nutné žádné speciální nářadí, postačí to co máte běžně v garáži. Takže máte-li například originální hadici 126cm dlouhou zadejte si v eShopu 13 kusů hadice a bužírky (130cm)+ 2 kusy koncovek podle potřeby + 4kusy těsnících podložek . Pokud máte poškozené originální šrouby doporučujeme je zakoupit také nové. 1. Uřízněte brzdovou hadici na požadovanou délku. Navlékn