Přeskočit na hlavní obsah

Zvýhodněné tuning sady



Připravili jsme pro Vás sady pro úpravu Vašeho skútru. Setupy jsou sestavené na míru pro jednotlivé motory, tj. tak aby vše perfektně ladilo dohromady a bylo dosaženo maximálního výkonu při zachování rozumné životnosti. Cenové zvýhodnění oproti nákupu dílů zvlášť je až 1000Kč!

Sady jsou rozdělené na 2 balíčky, které na sebe navazují i po výkonnostní stránce:

Sport pack 50ccm pro ty, kteří chtějí zústat u objemu 50ccm ale chtějí skútru dát výkonovou injekci. Tato kombinace Váš skútr znatelně a je ideální pro použití do městského provozu kde potřebujeme zlepšit pružnost a akceleraci.
Sport pack 70ccm napomáhá jak akceleraci, tak jízdě do kopce a jízdě ve dvou. Skútr bude mít znatelně větší sílu a hodí se i pro jízdu do příměstských částí, kde potřebujeme také vyšší maximální rychlost pro snadný a rychlý přesun z práce domů nebo do školy.

Sady jsou dostupné pro tyto motory:

CPI, Keeway (Popcorn, Focus, Matrix..)
50ccm
70ccm

Minarelli AC (vzduchem chlazený motor - Yamaha Neos, Malaguti F12 AC atd..)
50ccm
70ccm

Minarelli LC (Yamaha Aerox, Malaguti F15..)
50ccm
70ccm

Piaggio AC (NRG Power, Typhoon..)
50ccm
70ccm

Piaggio LC (Runner, Aprilia SR od roku 2005)
50ccm
70ccm

Peugeot AC (Trekker, Vivacity..)
70ccm

Peugeot LC (Speedfight)
70ccm

Q4T (čínské 4T skútry 50ccm)
70ccm

Sady samozřejmě najdete i v našem eshopu po výběru typu Vašeho skútru. Tato nabídka je časově neomezená. Díly se snažíme držet skladem, v případě objednávání očekávejte dodání ve většině případů v horizontu 1-2 týdnů.  

Komentáře

Pavel píše…
Ahoj mám skůtr Kentoya Sharky 50ccm, a chtěl bych od vás radu zda jít do upravy se sadu na 50ccm nebo rovnou na sadu 70ccm tedy ten variator..nebo zda se vyplati ta sada 70ccm bez sady na50cmm chci invetsovat max 6 000 chtěl bych trochu oživit výkon dokopce a akceleraci..Děkuji

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Pancéřové brzdové hadičky na míru

Přinášíme Vám velice příjemnou novinku a to prodej pancéřových brzdových hadiček po jednom decimetru. Pancéřová brzdová hadice má teflonové jádro a nerezové opletení. Díky tomu má hadice menší rozpínavost. Páčka mnohem méně pruží, zároveň je brzda mnohem lépe (přesněji) ovladatelná. Hlavní předností je ovšem neomezená životnost hadice a vyšší spolehlivost brzdového systému.
Při výměně určitě oceníte i náš návod na výměnu brzdové kapaliny.

Návod na výrobu
Předem podotýkáme že takto "podomácku" vyrobené hadičky nejsou homologovány pro silniční provoz. A jsou určeny na závodní použití.
Pro složení hadičky není nutné žádné speciální nářadí, postačí to co máte běžně v garáži. Takže máte-li například originální hadici 126cm dlouhou zadejte si v eShopu 13 kusů hadice a bužírky (130cm)+ 2 kusy koncovek podle potřeby + 4kusy těsnících podložek.
Pokud máte poškozené originální šrouby doporučujeme je zakoupit také nové.

1. Uřízněte brzdovou hadici na požadovanou délku. Navlékněte bužírku na…