Nové díly skladem




Naskladnili jsme pro Vás pár novinek. Za pozornost určitě stojí kouřové světlo a blinkry (dostupné i v čirém provedení) na Aprilii SR50.
Světlo i blinkry mají homologaci pro silniční provoz, tak se nemusíme obávat technických kontrol a šikanování od policistů.
Zadní světlo LED kouřové SR 04/
Blinkry přední kouřové SR 04/
Blinkry zadní kouřové SR 04/

Blinkry LED přední SR 04/
Blinkry LED zadní SR 04/

Stage6 oversize komplet zadní řemenice jak ji již známe od výrobce Malossi Overrange.
Zadní řemenice S6 R/T Minarelli
Zadní řemenice S6 R/T Piaggio

Nově jsou i dostupné převody pro čínský motor GY6, převody jsou již nalisovány na hřídeli, tak je stačí pouze vyměnit za původní.
Stage6 Primární převod GY6 17/51
Stage6 Primární převod GY6 18/50

Sportovní nicasilový válec pro motory Peugeot horizontální.
Válec 50ccm Peugeot horiz. AC
Válec 50ccm Peugeot horiz. LC

Něco pro zlepšení průběhu výkonu na vašem maxíkovi.
Polořemenice zadní T-Max
Polořemenice přední T-Max
Spojkové pružiny T-Max

Variátor Malossi Multivar s kontrastní pružinou je označován majiteli jako malý zázrak. Díky upraveným křivkám stoupání válečků zlepšuje průběh akcelerace a zvýší maximální rychlost, velmi razantně se také změní odezva na plyn.
Variátor Multivar Piaggio 500 (4 vodítka)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou. Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat: 14,000,- letenka 2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky