Nové díly skladem

Možná jste již zaznamenali spoustu nových dílů na našem eShopu a několik kategorií skútrů přidaných do menu. Je to tím, že jsme pro vás sehnali dalších 600 dílů!
Namátkou vybíráme pár co určitě stojí za zmínku, na zbytek se můžete podívat v kategorii svého skútru.

Nově nabízíme plachty pro různé velikosti skútrů, od malých padesátek až po maxíky!


Plachta scooter
Plachta velká
Plachta scooter malá
Plachta XXL

Nelakované plasty na Peugeot SpeedFight
Blatník přední černý
Přední bočnice levá
Bočnice levá Speedfight
Bočnice pravá Speedfight
Bočnice zadní levá SF
Bočnice zadní pravá SF
Přední bočnice pravá
Dostupné i pro Aerox.

Klikové hřídele pro Minarelli motory objemu 125-180 ccm


Kliková hřídel s ložisky 125ccm
Kliková hřídel s ložisky 150ccm
Kliková hřídel s ložisky 180ccm

Brýle vidlice pro Keeway/CPI

Brýle CPI

Pokud chcete mít sadu žárovek vždy s sebou, v této krabičce určitě nepřijdou k úrazu
Krabička na žárovky

Další plasty na Gileru Runner
Nášlap levý Runner
Nášlap pravý Runner
Bočnice Runner levá
Bočnice Runner pravá
Výdech levý přední
Výdech pravý přední
Kryt baterie Runner – černý
Přední blatník Runner – černý

Samostatné statory pro zapalování na Minarelli a Piaggio


Stator Piaggio
Stator Minarelli Ducati

Sériový válec na Vaši 125ccm Piaggio
Válec Piaggio 125 leader

Startovací relé pro Honda Pantheon 125-150 2T-4T, Foresight 250
Startovací relé

Čiré světlo pro Gilera Runner zadní
Světlo zadní Runner čiré

Velice stylová zrcátka pro SR Factory
Zrcátko SR Factory levé
Zrcátko SR Factory pravé

Náhradní termostat pro motory Minarelli a Derbi senda.
Termostat

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky

Pancéřové brzdové hadičky na míru

Přinášíme Vám velice příjemnou novinku a to prodej pancéřových brzdových hadiček po jednom decimetru. Pancéřová brzdová hadice má teflonové jádro a nerezové opletení. Díky tomu má hadice menší rozpínavost. Páčka mnohem méně pruží, zároveň je brzda mnohem lépe (přesněji) ovladatelná. Hlavní předností je ovšem neomezená životnost hadice a vyšší spolehlivost brzdového systému. Při výměně určitě oceníte i náš návod na výměnu brzdové kapaliny . Návod na výrobu Předem podotýkáme že takto "podomácku" vyrobené hadičky nejsou homologovány pro silniční provoz. A jsou určeny na závodní použití. Pro složení hadičky není nutné žádné speciální nářadí, postačí to co máte běžně v garáži. Takže máte-li například originální hadici 126cm dlouhou zadejte si v eShopu 13 kusů hadice a bužírky (130cm)+ 2 kusy koncovek podle potřeby + 4kusy těsnících podložek . Pokud máte poškozené originální šrouby doporučujeme je zakoupit také nové. 1. Uřízněte brzdovou hadici na požadovanou délku. Navlékn