Pancéřové brzdové hadičky na míru

Přinášíme Vám velice příjemnou novinku a to prodej pancéřových brzdových hadiček po jednom decimetru. Pancéřová brzdová hadice má teflonové jádro a nerezové opletení. Díky tomu má hadice menší rozpínavost. Páčka mnohem méně pruží, zároveň je brzda mnohem lépe (přesněji) ovladatelná. Hlavní předností je ovšem neomezená životnost hadice a vyšší spolehlivost brzdového systému.
Při výměně určitě oceníte i náš návod na výměnu brzdové kapaliny.

Návod na výrobu
Předem podotýkáme že takto "podomácku" vyrobené hadičky nejsou homologovány pro silniční provoz. A jsou určeny na závodní použití.
Pro složení hadičky není nutné žádné speciální nářadí, postačí to co máte běžně v garáži. Takže máte-li například originální hadici 126cm dlouhou zadejte si v eShopu 13 kusů hadice a bužírky (130cm)+ 2 kusy koncovek podle potřeby + 4kusy těsnících podložek.
Pokud máte poškozené originální šrouby doporučujeme je zakoupit také nové.

1. Uřízněte brzdovou hadici na požadovanou délku. Navlékněte bužírku na celou hadici. Z každého konce navlékněte převlečnou matici.
2. Nasuňte soudek tak, aby se kužel dostal mezi vnitřní teflonovou hadičku a opletení viz. obrázek.
3. Upevněte koncovku(banjo) do svěráku a nasuňte na něj teflonovou hadici se soudkem.
4. Převlečnou matici utáhněte momentem 20Nm.
5. Po montáži VŽDY ZKONTROLUJTE TĚSNOST SPOJENÍ!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou. Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat: 14,000,- letenka 2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky