Nové grafy z motorové brzdy

Minulý rok jsme jako první a jediní v ČR představili v našem eshopu jedinečného pomocníka pro výběr nových dílů a to možnost zobrazit si graf výkonu změřený na naší motorové brzdě. Tím jsme vám otevřeli úplně nové možnosti při výběru a porovnávání komponent ještě před samotným nákupem. Můžete se díky tomu předem přibližně dozvědět, jaký bude mít konkrétní díl dopad na výkon vašeho stroje.
A protože nám záleží na tom, aby výběr dílů byl pro vás co možná nejsnadnější a po koupi jste s nimi a jejich výkonem na skútru byli spokojeni, dramaticky jsme rozšířili počet grafů které si můžete před koupí prohlédnout.
Minulou sezonu eshop obsahoval cca 160 grafů, ale tento rok můžete procházet už více než 250 grafů!
Doufáme, že vám to usnadní rozhodování před koupí a přispěje to k vaší celkové spokojenosti.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

PCX: variátor Polini vs Malossi

Podrobili jsme srovnávacímu testu sportovní variátory   Polini Maxi Hi-speed  a  Malossi Multivar . Test byl provedený na Hondě PCX 2017, najeto 7600km. Výsledek se dá použít na všech současných PCX, protože používají shodné motory a to včetně modelového roku 2018, který má jen drobné modifikace, variátor je shodný. Při testu jsme použili standardně dodávané válečky, aby hodnocení bylo objektivní. Oba variátory jsou dodávány včetně kontrastní pružiny. Pojďme se podívat na rozdíly. Malossi používá 6 válečků a dostanete k němu dvě gramáže pro 125 a 150ccm, což se může hodit při nastavení pro laděný výfuk. Polini oproti tomu používá 9 válečků. Výhoda tohoto řešení je teoreticky nižší opotřebení, v praxi zatím nemáme vyzkoušené. Zpracování obou variátorů je na velmi vysoké úrovni. Zajímavý je rozdíl v přístupu k řešení středového čepu. Zatímco Malossi používá samomazné bronzové pouzdro, u Polini jsou dvě gufera a uprostřed pružinka a celý prostor je vyplněný vazelínou. Sofi

Pancéřové brzdové hadičky na míru

Přinášíme Vám velice příjemnou novinku a to prodej pancéřových brzdových hadiček po jednom decimetru. Pancéřová brzdová hadice má teflonové jádro a nerezové opletení. Díky tomu má hadice menší rozpínavost. Páčka mnohem méně pruží, zároveň je brzda mnohem lépe (přesněji) ovladatelná. Hlavní předností je ovšem neomezená životnost hadice a vyšší spolehlivost brzdového systému. Při výměně určitě oceníte i náš návod na výměnu brzdové kapaliny . Návod na výrobu Předem podotýkáme že takto "podomácku" vyrobené hadičky nejsou homologovány pro silniční provoz. A jsou určeny na závodní použití. Pro složení hadičky není nutné žádné speciální nářadí, postačí to co máte běžně v garáži. Takže máte-li například originální hadici 126cm dlouhou zadejte si v eShopu 13 kusů hadice a bužírky (130cm)+ 2 kusy koncovek podle potřeby + 4kusy těsnících podložek . Pokud máte poškozené originální šrouby doporučujeme je zakoupit také nové. 1. Uřízněte brzdovou hadici na požadovanou délku. Navlékn