Přeskočit na hlavní obsah

Novinky v eshopu

Další vlna novinek v našem eshopu, ať je z čeho vybírat.

Karburátorová sada od výrobce Motoforce, obsahuje vše co potřebujete pro sportovní válec.
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce-karburator-kit/

Výrobce Motoforce také rozšířil svou nabídku sportovních dílů o variátor Motoforce Racing a Racing Variátor kit.
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce-variator-kit-motoforce-racing/
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce-variator-motoforce-racing/

Vzduchový filtr Motoforce Racing
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce-vzduchovy-filtr-motoforce-racing/

Originální nosič kufru pro skútry Aprilia SR R / Factory pro roky od 2004.
http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-nosic-kufru-sr-od-04/

Ventilek Stage6 Design
http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-ventilek-stage6-design/

Tvrdší spojkové pružinky Naraku na originální spojky pro motory GY6 125.
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-spojkove-pruzinky-naraku/

Sada spojkových pružinek od výrobce Naraku pro originální spojky.
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-spojkove-pruzinky-3x3ks/

Standardní válec od výrobce Naraku pro vzduchem a vodou chlazené motory Peugeot horizontální.
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-valec-50ccm-naraku-peugeot/
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-valec-50ccm-naraku-peugeot-1/



Sportovní kity variátoru na čínské 4T 50ccm motory.
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variator-kit-naraku-788mm/
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variator-kit-naraku-729mm/
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variator-kit-naraku-669mm/

Sportovní sada variátoru pro skútry CPI/Keeway 50ccm s délkou řemene 788mm.
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variator-kit-naraku-788mm-1/

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Variátory J-Costa

Jako první v ČR Vám představujeme novinku - variátory J-Costa. Jde o naprosto novou konstrukci, ve variátoru nejsou žádné válečky. Převodování zajištují kluzné špalíky které slouží jako náhrada za válečky.

Konečně se nám dostal do rukou první kousek na motor Piaggio 50 a Minarelli 150, můžeme tedy přinést první zkušenosti:

U 150ccm Majesty byl výkonový rozdíl po celou dobu zrychlení cca 1,5ps, výrazný byl nárust maximální rychlosti a to o cca 20km/h. Ještě větší radost ale přišla při přojížďce po silnici, skútr má brutální starty a při stejné maximální rychlosti nižší otáčky a značnou rezervu pro další zrychlení. Projížďka nám opravdu vykouzlila úsměv na rtech.

Mnoho z Vás se ptalo po srovnávacím testu variátoru J-Costa a Malossi Multivar. Tento test připravujeme pro skútr Yamaha Majesty 125 a Piaggio X9 500, v současné době čekáme na dodání dílů a jakmile tu vše bude, test se objeví v novinkách.

Takto vypadá první graf z Yamahy Majesty 150



Jako ochutnávku můžete ještě mrknout na videa na …