Přeskočit na hlavní obsah

Novinky v eshopu

Rozšířili jsme nabídku našeho eshopu o spoustu tešnění a tesnících sad pro širokou řadu skútrů.

Kompletní sady motorů:
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-sada-tesneni-motoru-burgman-650/
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-sada-tesneni-motoru-piaggio-125-1/

Těsnění pod válec:
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-tesneni-pod-valec-piaggio-125-250-08mm/

Těsnící sady válce:
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-sada-tesneni-valce-burgman-650/
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-sada-tesneni-valce-piaggio-200-250/

Těsnění máme na skoro všechny značkové skútry co jezdí po silnicích, tak koukněte na náš eshop jestli nechybí ani ten váš.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Redukce pro regulátor na Majesty 125

Nyní můžete vyřešit problém s odcházejícím regulátorem na Majesty 125-150 jednou provždy. Stačí použít novější typ regulátoru, přepojit konektory a máte vyřešeno.

Následující obrázek ilustruje správné připojení: