"Výhodná koupě"

I takto může vypadat "výhodná koupě" která se rázem stane zlým snem.. Tento Suzuki Burgman je naprosto ukázkový případ
Co bylo vidět:
- Sjeté pneu a kotouče
- Celkově zvenku slušný stav plastů
Co nebylo vidět
- Vydřený variátor
- Zadní řemenice hotové
- Vymačkaná přední polořemenice
- Spojka KO
- Vytahaný rozvoďák
Kalkulace opravy je až děsivá:
Variátor 5584,-
Přední polořemenice 2470,-
Spojka+sp. zvon 5930,-
Ložisko spojkového zvonu 1950,-
Kompletní zadní řemenice 14940,-
Kontrastní pružina 390,-
Kotouč zadní 2070,-
Kotouč přední 2X 2x2430,-
Přední Pneu 1274,-
Zadní pneu 1473,-
Rozvodový řetěz 1520,-
Těsnění krytu zapalování 552,-
Drobný materiál 2400,-
Celkem tedy materiál potřebný k opravě vychází na 45413,- Kč.
Odhadovaná cena za práci 6-7 tis. Kč.
Velmi doporučujeme být při koupi důslední, případně se za námi stavit na předkupní prohlídku, kterou provádíme za 500,-Kč.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky

Honda Forza 125 tuning

Honda Forza 125 - Malossi Multivar a výfuk Akrapovič. Byli jsme příjemně překvapení výkonem 14k po úpravě, který běžně mají 200ccm motory Piaggio. Na ten objem a váhu jede skútr opravdu výborně! Níže video z jízdy. Namontovali jsme tyto díly: https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-honda-od-2013/ https://www.scootland.cz/zbozi/akrapovic-vyfuk-akrapovic-racing-line-forza-125/