Přeskočit na hlavní obsah

"Výhodná koupě"

I takto může vypadat "výhodná koupě" která se rázem stane zlým snem.. Tento Suzuki Burgman je naprosto ukázkový případ
Co bylo vidět:
- Sjeté pneu a kotouče
- Celkově zvenku slušný stav plastů
Co nebylo vidět
- Vydřený variátor
- Zadní řemenice hotové
- Vymačkaná přední polořemenice
- Spojka KO
- Vytahaný rozvoďák
Kalkulace opravy je až děsivá:
Variátor 5584,-
Přední polořemenice 2470,-
Spojka+sp. zvon 5930,-
Ložisko spojkového zvonu 1950,-
Kompletní zadní řemenice 14940,-
Kontrastní pružina 390,-
Kotouč zadní 2070,-
Kotouč přední 2X 2x2430,-
Přední Pneu 1274,-
Zadní pneu 1473,-
Rozvodový řetěz 1520,-
Těsnění krytu zapalování 552,-
Drobný materiál 2400,-
Celkem tedy materiál potřebný k opravě vychází na 45413,- Kč.
Odhadovaná cena za práci 6-7 tis. Kč.
Velmi doporučujeme být při koupi důslední, případně se za námi stavit na předkupní prohlídku, kterou provádíme za 500,-Kč.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Redukce pro regulátor na Majesty 125

Nyní můžete vyřešit problém s odcházejícím regulátorem na Majesty 125-150 jednou provždy. Stačí použít novější typ regulátoru, přepojit konektory a máte vyřešeno.

Následující obrázek ilustruje správné připojení: