Přeskočit na hlavní obsah

Když se nedaří

Příběh o tom jak ne vždy se daří...

Na eshopu jsme měli originální plexi od výrobce Faco pro Piaggio Beverly. Asi půl roku jej neobjednal nikdo a pak najednou 2 zákaznící v rozmezí pár hodin. Plexi měl dodavatel označené skladem, jenže to byl doprodej a přišel jen jeden kus a to druhé jsme si nevšimli. Po asi 2 týdnech se přišlo na to že plexi nedorazilo, kontaktovali jsme zákazníka s omlouvou a s tím že dodáme místo toho jiné, originální plexi se slevou. Zákazník sice nestihl mít plexi do termínu dovolené, nicméně nabídku akceptoval a pokračujeme.. 

Dorazilo tedy originální plexi, které jsme pečlivě zabalili, vystlali papírem a odeslali zákazníkovi. Ten druhý den volal že mu dorazilo prasklé, takže řešíme reklamaci s DPD. Uff. 

Objednávám tedy to samé plexi znovu a když po 3 týdnech pátrám proč ještě nepřišlo tak zjišťuji že se přestalo vyrábět a dodavatel jej automaticky smazal z objednávky a nedal nám vědět. Neeeeeeee. 

Objednávám plexi od 3. výrobce a pokud se také přestane vyrábět tak po 2 měsících příjde kapitulace.

Tímto děkuji zákazníkovi za nesmírnou trpělivost, kterou prokazuje. Jestli dorazí to poslední plexi má ho od nás zadarmo.


EDIT: Nakonec to dopadlo tak že si zákazník přál ponechat plexi poškozené při přepravě. My jsme mu vrátili plnou částku za zboží.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko na skútru

Koho neštve současné chladné počasí a fakt, že máme skútry uložené k zimnímu spánku a nemůžeme jezdit? Mně teda dost, a tak jsem se rozhodl, že si letošní zimu zpříjemním pořádným road tripem. A protože věřím, že fanoušky Scootlandu nejste, abyste se dívali na fotky někoho na dovolené, budou následující řádky zaměřené převážně na provoz a cestování několik tisíc km na malém skútru a né jako klasický cestopis, třeba někoho podobně postiženého jako já inspiruje a vydá se podobnou cestou.
Koncem listopadu toho po ČR moc najezdit nejde a když jsem se podíval na finanční možnosti a relativně bezproblémový průběh cesty, Thajsko vyšlo jako jednička. Podotýkám, že úplně sám jsem nikdy necestoval a když v ČR jezdím převážně na maxiskútrech, lákal mě návrat ke kořenům a jízda nejlépe na nějakých splašených trubkách. Začnu jsem tedy u rozpočtu, který asi bude dost lidí, kteří uvažují stejně, zajímat:
14,000,- letenka
2,000,- očkování (potřebujete minimálně žloutenku A a břišní tyfus). Co je ale …

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test:

MaxiskútrPrvní srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy:


Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce:

Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná:
J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu.

Skútr 50 ccmDruhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy:


I z následující tabulky zrychlení vyplývá,…

Redukce pro regulátor na Majesty 125

Nyní můžete vyřešit problém s odcházejícím regulátorem na Majesty 125-150 jednou provždy. Stačí použít novější typ regulátoru, přepojit konektory a máte vyřešeno.

Následující obrázek ilustruje správné připojení: