Když se nedaří

Příběh o tom jak ne vždy se daří...

Na eshopu jsme měli originální plexi od výrobce Faco pro Piaggio Beverly. Asi půl roku jej neobjednal nikdo a pak najednou 2 zákaznící v rozmezí pár hodin. Plexi měl dodavatel označené skladem, jenže to byl doprodej a přišel jen jeden kus a to druhé jsme si nevšimli. Po asi 2 týdnech se přišlo na to že plexi nedorazilo, kontaktovali jsme zákazníka s omlouvou a s tím že dodáme místo toho jiné, originální plexi se slevou. Zákazník sice nestihl mít plexi do termínu dovolené, nicméně nabídku akceptoval a pokračujeme.. 

Dorazilo tedy originální plexi, které jsme pečlivě zabalili, vystlali papírem a odeslali zákazníkovi. Ten druhý den volal že mu dorazilo prasklé, takže řešíme reklamaci s DPD. Uff. 

Objednávám tedy to samé plexi znovu a když po 3 týdnech pátrám proč ještě nepřišlo tak zjišťuji že se přestalo vyrábět a dodavatel jej automaticky smazal z objednávky a nedal nám vědět. Neeeeeeee. 

Objednávám plexi od 3. výrobce a pokud se také přestane vyrábět tak po 2 měsících příjde kapitulace.

Tímto děkuji zákazníkovi za nesmírnou trpělivost, kterou prokazuje. Jestli dorazí to poslední plexi má ho od nás zadarmo.


EDIT: Nakonec to dopadlo tak že si zákazník přál ponechat plexi poškozené při přepravě. My jsme mu vrátili plnou částku za zboží.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky

Honda Forza 125 tuning

Honda Forza 125 - Malossi Multivar a výfuk Akrapovič. Byli jsme příjemně překvapení výkonem 14k po úpravě, který běžně mají 200ccm motory Piaggio. Na ten objem a váhu jede skútr opravdu výborně! Níže video z jízdy. Namontovali jsme tyto díly: https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-honda-od-2013/ https://www.scootland.cz/zbozi/akrapovic-vyfuk-akrapovic-racing-line-forza-125/