Pomoc na Mongol Rallye

Felix jede z Litvy do Mongolska jako účastník Mongol Rallye. Bohužel vsadil na špatnou kartu a do skútru dal na cestu válec od Airsalu. První mu odešel po 4tis km. Dnes dopoledne přijel k nám na doporučení někoho po cestě s prosbou o pomoc.

Naštěstí jsme tu měli použitý originální válec ve velmi pěkném stavu. Na dílně bylo plno, takže jsme mu nabídli, že si může skútr rozdělat na dvoře pod přístřeškem a kluci mu pak válec nasadí na dílně vč. kontroly a srovnání dosedacích ploch.

Všechno klaplo, skútr krásně jede a s tímto válcem by měl v pohodě dát celý zbytek cesty.
Šťastnou cestu!


DOPLNENO 28.9.2018

Felix, kterému jsme pomohli s výměnou válce na cestě Mongolska dojel do cíle. Válec to v pohodě dal, z Brna ujel 14500km. Na padesátkové Habaně je to opravdu solidní cestovatelský počin.
P.S. Scootland samolepka na předku skútru 






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

J-Costa vs. Multivar

Rozhodli jsme se rozetnout spekulace o tom, jestli je variátor J-Costa lepší než Malossi Multivar. Odpověď není tak úplně jednoznačná! Máme tu pro Vás jako první v ČR srovnávací test: Maxiskútr První srovnání proběhlo na skútru Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio). Zde je graf z motorové brzdy: Co na grafu ale neuvidíte je pružnost při jízdě, která je u obou variátorů v porovnání se sériovým na nesrovnatelně lepší úrovni. Ještě zajímavější než graf jsou ale hodnoty zrychlení v následující tabulce: Odpověď na otázku: Je J-Costa lepší než multivar je u motoru Piaggio 200 jednoznačná: J-Costa je jasný vítěz srovnávacího testu. Skútr 50 ccm Druhý test proběhl na skútru Gilera Runner 50 (rok výroby 2007, najeto 7600km). Do testu jsme přidali v ČR příliš neobvyklý variátor Polini Speed Control. Všechny variátory byly srovnávány tak jak jsou dodány zákazníkům, tj. se sériovými válečky, bez dolaďování spojky a jakýchkoliv dalších úprav. Zde je graf z brzdy: I z následující tabulky

Honda Forza 125 tuning

Honda Forza 125 - Malossi Multivar a výfuk Akrapovič. Byli jsme příjemně překvapení výkonem 14k po úpravě, který běžně mají 200ccm motory Piaggio. Na ten objem a váhu jede skútr opravdu výborně! Níže video z jízdy. Namontovali jsme tyto díly: https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-honda-od-2013/ https://www.scootland.cz/zbozi/akrapovic-vyfuk-akrapovic-racing-line-forza-125/