Jet Force compressor

Tohle byl trochu oříšek. Jet Force 125 compressor, 1. majitel, najeto 7tis km.

Pán přijel se závadou že skútr nestartuje. Zjstili jsme že sotva jde otočit motorem. Po vyndání svíčky vyletěl ven benzín. Plný válec a výfuk benzínu - vyčištili jsme a řešili co dále. S novou svíčkou 3x otočilo motorem a stejná situace. Jdeme dále a hledáme odkud se benzín bere, mrkneme klapka - plná benzínu, to samé sání, kompresor, intercooler. Vše sundat, pročistit...

Na přírubě za klapkou je hadička která vede do nádrže, protože Peugeoty mají regulaci tlaku paliva na čerpadle v nádrži a tato hadička v nádrži praskla, spadla do benzínu a motor si tak podltakem nasával obrovské množství benzínu které ho doslova "zalilo." Štěstí že to při naplněném válci benzinem neodnesly ventily.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Baterie do skútru skladem

Běžně držíme skladem akumulátory pro veškeré typy skútrů, kompletní seznam najdete v sekci univerzální díly - elektrika na našem eshopu. Vybrat si můžete buď klasickou nalévací, nebo gelovou (bezúdržbovou) baterii. V obou případech dostanete v balení náplň, kterou nalijete do baterky. Poté je třeba nechat čerstvě nalitou baterii cca 30 minut odstát a je připravena k použití. Pokud chcete, aby vám baterie dlouho vydržela, máme pro vás pár tipů: Po nalití baterku začněte ihned používat, je třeba ji "naformovat," tj. několikrát vybít a nabít. Nejhorší co můžete udělat je baterii nalít a nechat třeba měsíc až dva stát, poté je většinou již nepoužitelná Nalévací baterii alespoň 3x za sezónu zkontrolujte a dolijte články destilovanou vodou. U gelových baterií tato povinnost odpadá Přes zimu nikdy nenechávejte baterii ve skútru a v chladu. Skladovat by se měla v teplotách okolo 15-20 stupňů a alespoň 3x za zimu dobít do plné kapacity Při správné údržbě je životnost skútrové bater

PCX: variátor Polini vs Malossi

Podrobili jsme srovnávacímu testu sportovní variátory   Polini Maxi Hi-speed  a  Malossi Multivar . Test byl provedený na Hondě PCX 2017, najeto 7600km. Výsledek se dá použít na všech současných PCX, protože používají shodné motory a to včetně modelového roku 2018, který má jen drobné modifikace, variátor je shodný. Při testu jsme použili standardně dodávané válečky, aby hodnocení bylo objektivní. Oba variátory jsou dodávány včetně kontrastní pružiny. Pojďme se podívat na rozdíly. Malossi používá 6 válečků a dostanete k němu dvě gramáže pro 125 a 150ccm, což se může hodit při nastavení pro laděný výfuk. Polini oproti tomu používá 9 válečků. Výhoda tohoto řešení je teoreticky nižší opotřebení, v praxi zatím nemáme vyzkoušené. Zpracování obou variátorů je na velmi vysoké úrovni. Zajímavý je rozdíl v přístupu k řešení středového čepu. Zatímco Malossi používá samomazné bronzové pouzdro, u Polini jsou dvě gufera a uprostřed pružinka a celý prostor je vyplněný vazelínou. Sofi

Nabídka použitých dílů

Od 1.1.2010 jsme kompletně převzali pod svá křídla nabídku použitých dílů, došlo k razantnímu snížení cen a také k přidání velkého množství nového zboží - momentálně najdete v eshopu přes 1700 použitých dílů Veškeré díly jsou skladem a ihned k dodání Novinkou je možnost osobního odběru na prodejnách v Praze a v Brně a také zaslání na Slovensko Snažíme se nabídku neustále rozšiřovat, pokud nenajdete díl který zrovna hledáte, neváhejte nám napsat Na vyzkoušení zboží máte 14 dnů a pokud nebude fungovat, je možné jej bez problémů vrátit nebo vyměnit Pokud si nejste jisti stavem zboží, nebo není detail patrný z fotky, neváhejte nám napsat na mail pouzitedily@scootland.cz o více detailních fotografií Těšíme se na Vaše objednávky a pevně věříme, že rozšíření našich aktivit povede k Vaší vyšší spokojenosti a třeba i pomůže individuálním projektům díky možnosti dostupnějších dílů potřebných například pro přestavbu na vodní chlazení nebo stavbě různých prototypů.